FAQ

Jakie są akceptowane formy płatności?

  • „PŁATNOŚĆ ON-LINE” – za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU możesz zapłacić kartą kredytową (Visa, MasterCard, Diners Club/Discover, POLCARD, JCB, Maestro) lub szybkim przelewem elektronicznym (lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia)

Jakie są koszty dostawy?

  • Dla zamówień poniżej kwoty 1000,00 PLN koszt dostawy wynosi 25,00 PLN.
  • Dla zamówień powyżej kwoty 1000,00 PLN dostawa jest bezpłatna.
  • Zamówienia wysyłamy ubezpieczoną przesyłką kurierską DHL

Czy pobierana jest dodatkowa opłata np. za płatność kartą kredytową czy pobranie?

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybraną formę płatności.

Jak szybko księgowane są płatności?

Wszystko zależy od wybranej formy płatności. Płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu jest księgowana najpóźniej (nawet po 2-3 dniach). Weryfikacja płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem trwa zazwyczaj do kilkunastu minut.

Jak szybko zamówienia są wysyłane?

Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do czwartku do godz. 15:00 – nadawane są standardowo następnego dnia.
Zamówienie złożone w piątki, soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są w pierwszym dniu roboczym po dniu, w którym złożono zamówienie.
Pamiętaj, że zamówienie realizowane jest dopiero po otrzymaniu płatności.

W jaki sposób zostanie dostarczona moja przesyłka?

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
Zostaniesz poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail o nadaniu paczki i jej numerze.

W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?

Nasza umowa z firmą kurierską DHL przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki, czyli zazwyczaj 24 godziny od złożenia zamówienia.

Kiedy mogę spodziewać się przesyłki?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy oraz innych czynników.

Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?

Kurier nie ma takiego obowiązku.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Prosimy o kontakt z firmą kurierską DHL i podanie numeru przesyłki.
https://sprawdz.dhl.com.pl

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli zaznaczono chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) oraz dokument zwrotu towaru.

Co mam zrobić, jeśli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?

Reklamacja produktu uszkodzonego podczas transportu będzie utrudniona, ale możliwa do zrealizowania. Jeśli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską DHL i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody lub poprzez formularz: https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.html. Gdy przyjedzie kurier, należy z nim sporządzić protokół, zaznaczając skrupulatnie wszystkie szczegóły. Zwrócić uwagę na to, czy dokument jest wypełniany zgodnie ze stanem faktycznym. Pamiętaj o tym, aby towar podczas spisywania dokumentu był zapakowany w te same materiały, w których odebrany został od kuriera za pierwszym razem. Jest to bardzo ważne dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać do nas razem z reklamowanym produktem. Dla bezpieczeństwa, przed nadaniem paczki warto dokonać kserokopii ww. dokumentu. Gdzie odesłać produkt przeczytasz w dziale REKLAMACJE.

Jeśli masz dodatkowe pytania zadzwoń lub napisz do nas – chętnie pomożemy.